Pomoc

Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na często zadawane przez Państwa pytania:

Rezerwacja jest szczególnie ważna w okresie wakacji, świąt, długich weekendów, itp. Bardzo prosimy w tych okresach o wcześniejsze rezerwowanie miejsc. Rezerwacji można dokonać na kilka sposobów min.:

  1. wypełniając: Formularz rezerwacji znajdujący się na naszej stronie internetowej: www.parkingwpyrzowicach.com.pl w zakładce: REZERWACJA,
  2. pisząc rezerwacje na nasz adres e-mail: biuro@parkingwpyrzowicach.com.pl,
  3. lub dzwoniąc do nas na nr tel.: +48 668 387 364 lub +48 32 284 51 97.

Po dokonaniu rezerwacji otrzymają Państwo od nas „Potwierdzenie rezerwacji Parkingu” na Państwa adres e-mail lub poprzez SMS na podany w zamówieniu Państwa nr telefonu. Dostając w/w Potwierdzenie, mają Państwo 100% pewności otrzymania miejsca na naszym parkingu: „PEWNY PARKING” przy lotnisku KATOWICE – PYRZOWICE.

Oczywiście w takiej sytuacji zawsze należy się z nami skontaktować dzwoniąc do nas lub pisząc e-mail i podać nową godzinę przyjazdu na parking.

Zmiana rezerwacji nie wiąże się z żadną dodatkową opłatą.

Tak, jest to możliwe. Aby wycofać Państwa rezerwację prosimy o kontakt z nami poprzez e–mail lub telefonicznie.

Odwołanie rezerwacji również nie wiąże się z poniesieniem przez Państwa żadnych kosztów.

Odprawy pasażerów lotów międzynarodowych zaczynają się na dwie godziny przed wylotem. Dlatego też zalecamy Państwu, aby zjawić się na naszym parkingu ok. 15 minut przed planowanym czasem przybycia na lotnisko.

Nasz kierowca dyżuruje 24h/dobę, a transfery na lotnisko realizowane są indywidualnie zaraz po przybyciu Państwa na nasz parking. Czas transportu pod TERMINAL na lotnisku Katowice - Pyrzowice to ok. 2-3 minuty. Transport klientów odbywa się klimatyzowanym 9-osobowym BUSEM.

Opłatę miejsca parkingowego dokonujemy zawsze w dniu odbioru samochodu z naszego parkingu i tylko w formie gotówki, gdyż na chwilę obecną nie dysponujemy jeszcze niestety terminalem do płatności elektronicznej.

Oczywiście Tak. Należy w takiej sytuacji podać nam podczas składania rezerwacji: dane do rachunku w formularzu rezerwacyjnym (w okienku „UWAGI”), w e-mail-u lub także mogą je Państwo podać osobiście w dniu przyjazdu na parking. Po powrocie z podróży rachunek będzie już gotowy dla Państwa do odbioru (istnieje również możliwość przesłania go Państwu drogą elektroniczną jako dokument .pdf).

W razie wystąpienia problemów z Państwa pojazdem obsługa parkingu chętnie służy pomocą. Posiadamy do Państwa dyspozycji: prostownik z funkcją rozruchu, kable rozruchowe, kompresor, podstawowe narzędzia itp.

Tak. Parking dysponuje nowoczesnym systemem monitoringu oraz zewnętrznym systemem alarmowym, jest oświetlony, ogrodzony (brama wjazdowa na parking jest zawsze zamknięta) i dozorowany 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu.

Po powrocie z podróży należy do nas zadzwonić (numer telefonu na parking znajdą Państwo na otrzymanej od nas podczas przyjazdu wizytówce lub kwicie parkingowym). Aby całkowicie usprawnić Państwa transport z lotniska na parking, prosimy o kontakt z nami dopiero po odebraniu przez Państwa wszystkich bagaży. Zawsze zawozimy Państwa pod terminal lotniskowy i z tego samego też miejsca odbieramy Państwa w drodze powrotnej.


PEWNY PARKING - ul. Kolejowa 25, 42-625 Pyrzowice (woj. śląskie)   tel. 668 387 364   e-mail: biuro@parkingwpyrzowicach.com.pl   NIP: 6251041703